Обмін та повернення

Як обміняти або повернути?
Якщо Ви хочете повернути придбаний Вами товар, Ви можете скористатися послугами компанії «Нова пошта» протягом 14 днів з моменту отримання замовлення (відповідно до закону «Про захист прав споживачів»).

Щоб скористатися такою можливістю, будь ласка, переконайтеся, що:
Товар не був у використанні і немає слідів використання;
Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
Збережені всі ярлики і заводське маркування

Є 2 варіанти повернення:
Ви можете повернути товар, не виходячи з відділення Нової пошти.
Оплата при отриманні проводиться тільки після огляду виробу, якщо виріб не підходить, скажіть оператору відділення про це і посилка повернеться назад.

Ви повертаєте виріб протягом 14 днів з моменту отримання
Ви можете повернути / обміняти позиції в замовленні або все замовлення після отримання. Повідомте нас про це зручним для Вас способом: по телефону, напишіть на електронну пошту або в чат, Вайбер, Мессенджер на сайті.
Щоб повернути товар, відправте його нам, відправивши заяву на повернення написану від руки у довільній формі.
Повернення виробів після отримання здійснюється за рахунок відправника, після відправки необхідно повідомити нам номер накладної.
Для оформлення обміну в заяві не потрібно заповнювати паспортні дані та реквізити рахунку, після відправлення посилки повідомте нам, будь ласка, номер накладної та артикул виробів на заміну.

Що потрібно вказати в заяві для оформлення повернення?
ПІБ
Номер замовлення
Номер картки Приватбанку, якщо картка іншого банку, з технічних причин, нам потрібні повні реквізити рахунку в новому форматі (IBAN, ІПН, МФО)
Причину повернення
Артикул
Суму коштів до повернення (точну суму можна уточнити за номером телефону інтернет-магазину 063 525 29 21 або зручним для Вас способом через мессенджер)
Гроші повертаються протягом 3-5 робочих днів з моменту отримання на склад, тільки на картки українських банків.

Shopping Cart